Jumaat, 9 Oktober 2009

Selamat Ulang Tahun Sayang

SELAMAT ULANG TAHUN
Salam semua...sajer n3 citer yang da agak basi he he he lama aku cari folder nie... n3 ni Sambutan Ulang Tahun kami...Bolehkan...D.O.B kami samer he he he sonang citer kiter sambut sekali jek... aku bebetul suprise coz aku keje malam bz sangat di awal tahun ni... memeng dob kami sok... so aku x jangka...MFRku ni selalu bertindak di luar jangkaan he he he... sempoi jek aku ngan baju kejernyer....

k... balik kejer sampai parking umah semua da ready...DeqNa, Nani sepupu MyMFR, n My MFR.. aku kompius...nak kemana? mereka jawab lapar nak kuar makan....aku heran sebab da kul 11 mlm...terus naik keta... Kemana? semua senyap jek....

sampai kat sebuah resteron.... kami duk n tunggu...x orang ambil order aku sungut kat My MFR naper slow serve ni? memang aku x pernah g resteron ni... tetiba staf die da anta menu so My MFR senyum jek he he he.... so jom makan..... lepas makan staf tu kemas n My MFR bawa kek... masa tu tepat jam 12.00tgh malam tuk 10/01/2009...rasa terharu jek.... tu lah MFRku yang selalu x luper n akan celebrate terikh2 penting....antara barisan ucapannyer....................

(Selamat Ulang Tahun Sayang.... n Moga ini Sambutan terakhir kita....Bujang) malu wei...

jom layan gambo ni..........
Menu....
Siakap 3 rasa, Kailan Ikan Masin, Daging mask Merah, Kerabu Telur n
Ulam vs Sambal Belacan....
Muka balik keje...ngantuk ader...letihpun ader...x pernah kuar lewat camni
DeqNa, My MFR,Nanie
Diaorang ngan Aku lak..possing
Sesi Ucapan kuang-kuang-kuang
Jom makan...menu semua sedap n best sangat...terharu tul aku malam tu...
Detik 12 malam....
Suprise.....Selamat Ulang Tahun....
Moga Panjang Umur, Murah Rezeki n mendapat keberkatan dunia akhirat...Amin...
Teruja.....he he he
Jom kiter potong

Terima Kasih....dier celebrate aku....n diri sendiri ha ha ha sorry...

Kami...
sorry gambar x memuaskan

Ngan Nanie

Kami ngan DeqNa

Terima Kasih atas ingatan n sambutan ini...moga kebahagiaan milik kami semua...Kek ni kami tak habis pun n kami jamu skali staf kat resteron tu... mereka happy n teruja coz d.o.b kami samer....he he he cam tak cayakan....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan