Selasa, 6 Oktober 2009

Jamuan Tengahari

N3 kali nier dah lama berkurun gak... sebenarnyer aku sajer wat makan2 kat ofis. Kesnyer aku baru pindah dept. Skang aku duk bahagian Akademik Faundation center he he not bad.. rezeki aku...bukan senang dapat tukar.. macam2 cara akhirnyer alhamdulillah setelah 9thn di Jab. lama.
so niat memang nak belanja makan tapi susah lak semua bz...akupun lg ler...maklumler tempat baru...staf yang ader memang aku n my Bos Dekan... Pusat Asasi ni memang kecil n baru... setahun.. bebetui setahun jagung he he, so masa yang ader aku masak n bawa lauk ke ofis mkn sama2 waktu lunch.. simple jek, lauk pauk pun aku masak yang simple jek semua wat n masak pagi tu.. disamping muffin...he he memang sempat..jom layan..

he he simple x tacap nak snap..nature gitu ha ha

ha... ni saper snap tuan tanah he he..



Udang masak rempah

temper sambal...request mak buyung midah he he

kerabu mangga
pencuci mulut.. muffin coklat

sajer wat lebih so depa leh tapau he he



























Tiada ulasan:

Catat Ulasan