Selasa, 6 Oktober 2009

Musim buah buahan umah aku

Salam sumer...sory sgt2 kameraku ader problem juga...so aper yang ader aku dulu kan di samping kelapangan masa yang selalu tak berapa nak lapang he he he... Aritu aku da cita parent my MFR ader anta buah2 yang banyak...ha yang nilak ceriti musim buah belah aku lak... aku telah dikerah oleh abang2 n mak aku untuk balik, so aku memang kena balik bukan terlalu giler keje tapi kejer tengah menggila he he he...fuh x hingngat dia punyer meriah he he tapi cam aku gitau sebelum nie... x banyak jenis... jom layan gambo..
Nie kami panggil buah kuieni...x tau korang panggil aper...boleh tahun sampai beraper kali round past kat jejiran x termakan kami...
umah aku ader spesis gading...tang merah si guler batu mati semasa banjir besar melanda Johor...umah mak aku juga mangsa banjir.. hu hu
Ni spesis yang budak sekolah nyer agak kecil...first time buah selepas banjir...syukur pokok x mati...ader rezeki kami
Ha nie die gading...memang besar...setiap biji x muat masuk mulut terus he he

Tiada ulasan:

Catat Ulasan