Rabu, 14 Oktober 2009

Sambutan Hari Raya Peringkat KUIS

Tanda Bersurat Stall kitaorang...he he he

Hari ni cam yang aku gi tau...ader sambutan Hari Raya kat tempat kejer... agak meriah... n fakulti aku n penyelidikan siswazah kena jaga booth Bubur...boleh kan? eeeee ader tiga jenis jek... bubur jagung...bubur kacang n bubur cacar....alahai....mak... jom layan gambar nier...
mmmm ader muka bubur ke? hu hu hu
Bubur Jagung

Bubur Kacang Hijau....


Bubur Cacar

Ni persiapan kitaorang...penat...ramai orang...


Hilang penat....Saguhati para Petugas... bayangkan tuk bahagian Aku...dari Jab. Aku...memang Aku jek...yeha....

Tu dier...ketua Stall kami...Kak Nazla Bubur ha ha ha...die yang berusaha...




































































































































cam biase aku kena stay coz ader kelas tuk Psikologi Islam... settle kelas kul 11.00mlm, yatie gi tau dia stay coz ader shooting mlm nier...Drama terbitan Nizarman Produc. tajuk "Mahabbah Laila" da lamer dia orang shooting kat area tempat keje aku....tapi aku x sempat nak join tengok coz bz...mlm abis kelas aku pun singgah mmm not bad, director yang friendly..ok jek ngan kita orang...mlm ni yang ngah shoot part jasmin hamid...kenal tak? he he sapa tak kenal.. Datin WanaBe. he he memang pro...satu since skali jek shoot.. aku balik sebelum 12.00mlm mcm biaser...My MFR da bising... risau bab da lewat sangat.. kru2 memang happening siap kacau gurau kita orang lagi...blk sampai umah signal setting jam aku da bunyi....kene tido wei...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan