Isnin, 5 Oktober 2009

Pizza


Ni nak cita ari sabtu aritu, Dalam kesibukan tahap melampau aku mempizza... ni kira da 2-3 kali wat... pada asalnyer aku pernah wat x berapa sucses...struktur roti yang tak beraper macho..biler sejuk jek dier keras sikit tak cam masa panas... masatu aku wat 1/2 adunan n tak berapa mahir sukatannyer.... selepastu aku cuba lagi n tambah yis...alhamdulillah.. best...lembut...sampai sejukpun masih lembut...DeqNa kata ok...my MFR he he suker n tak kisah ngan aper yang aku cuba wat...maklumler bak kata dier...sebelumnii mana pernah wat kan? so test n error k...
beraper panjang da... he he he tu lah pengalaman aku dalam meroti... terima kasih rakan cyberku yang menjadi sifu rujukan.. jom layan ...
sebelum kebakaran...

ketika kebakaran...wiiii cheesyyyy he he sorry lupa snap gambar da siap

Tiada ulasan:

Catat Ulasan