Isnin, 5 Oktober 2009

Lagi lagi tempahan Rayer...


Sory kalau ader yang dah fenin... ha nie dia aku terpaksa n dipaksa untuk menyiapkannyer....Langsir...oh Tuhan semoga dipermudahkan segala urusan... aper untuk rumah aku? semestinyer tidak...tuk umah aku masih elok di dalam plastik he he he biler? ntah ler..

kain 25 meter untuk satu umah abang aku... ku tabahkan hatiku untuk menyiapkannyerrr


Bertambah syahdu biler haousemate aku dah muler bercutie hu hu hu...aku kena ikut fakulti n student cutie... so aku mula memotong n menjahit langsir... ini adalah tempahan terakhir... abang aku punyer... tu yang leh taram lagi last minit...plan kalau tak siap maunyer bawak balik asst ku yang setia balik kg he he he...



Alhamdulillah settle... kalau dah terdesak leh lak capat he he he

sory gambar x braper clear...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan