Sabtu, 6 Mac 2010

Selamat Maju Jaya BOSS

Kek Bleberry yang aku sponcer he he he sumpah SK beli aku x reti buat kek ni ..
Salam Jumaat yang mulia ini... baik punya intro.. saja nak syer.. leh tak 2-3 arini aku x n3 menu...aper lagi dapo cuti la... hu hu hu.. aku agak sibuk balik keja lewat 11mlm coz tlg Yatie wat persiapan tuk majlis Arabian night die... so SK kata x yah masak...makanpun kat tempat keje jek.. yahoooo dlm hati... Ok n3 ni aku nak syer... sebenarnyer Boss aku.. Dekan Pusat Asasi, Dr. Zulkefli b. Haji Aini.. telah dinaikkan pangkat menjadi Pengarah Akademi Islam... gembira bercampur sedih ok... gembira kerana peluang n kejayaan die.. sedih... aku akan kehilangan bos ok... hu hu hu.. so ngan plan x-student Asasi kami wat sedikit majlis makan2 sangat simple tapi meriah... Aku x masak aper2 sebab sangat sibuk n x sempat... boleh camtu... so jom layan story..

Ni leh Boss Aku.. Dr.Zulkefli b. Haji Aini..potong kek..

Gambar kenangan Kami.. ramai gak x dpt join sebab dah blk kg... maklumler dah habis exam... mereka semua dah masuk degree...
Ok ni gambar agak ok... dari kiri berdiri..Abila, Bella, Farahin (aku panggil baby), Nanab n Syura.
duduk dari kiri.. SK n Dr. Zulkefli Haji Aini


amboi2 nilah kanak2 riang yang menjadi racun n penawar masa aku mula2 berkhidmat di Asasi.. amat baik n bijak..tapi tang manja yg x tahan.. walau mereka dah degree, selalu dtg tolong n jenguk aku... mekasih adeq2 semua..k.erma doakan kejayaan korang..

hidangan yang simple...tapi aku happy(hatiku sebak, aku akan kehilangan boss yang sangat baik n memahami....)

sesi penyampaian hadiah... cenderahati dari mereka utk Dr.Zulkefli

Ha... Aku ngan SK pun dapat hadiah perkahwinan... sebenarnya ini bukan hadiah pertama tau... sebelumni dah bagi n siap datang umah lagi masa majlis perkahwinanKu.. mekasih banyak2 adeq2...

Dr. Zulkefli, erma ucapkan Tahniah atas penganugerahan, erma yakin Dr. mampu dan sangat layak.... banyak bersabar n tabah dalam menghadapi cabaran... Erma berdoa agar Dr. dipermudahkan segala usaha n tugasan memimpin di Akademi Islam... Terima Kasih kerana banyak memberi tunjuk ajar n pengalaman sepanjang di Pusat Asasi... banyak lagi yang erma perlu belajar erti Pengurusan Akademik... semoga Pusat Asasi akan berjalan dengan lancar...
Selamat Maju Jaya Boss...
















2 ulasan:

  1. Salam Erma..Tahniah buat Dr Zulkifli....Nyum nyum nyum..sedapnya kekkkkk....

    BalasPadam
  2. Salam...k. Ninie mekasih banyak...(bagi pihak Dr. Zul) tapi sedih2 hu hu hu

    BalasPadam