Isnin, 29 Mac 2010

Hari Terbuka KUIS

Dari kiri, Puan Tini, AKu n En. Hafiz..Boss baru da..
Salam semua... sangat2 sorry... lately ni aku dilanda kebizian melampau... boleh camtu... psstt nasib baik SK outstation he he he... ok aku nak storymory k... KUIS akan mengadakan Hari Terbuka pada 26-28/03/2010... bermula 8.30pg - 5.30ptg.. di Pusat Konvensyen KUIS.. cam biaser... Kami ader booth..Pusat Asasi n join ngan Inst. Kajian Hadith..(INHAD) ok ker... sebelum hari kejadian pastinyer kami sibuk membuat persiapan... n segalanyer dibantu penuh oleh pelajar2 Asasi.. thanks u all... Di samping itu... ha.. aku kena juga menyediakan bahan n laporan untuk Majalah PRIME Kuis... fuh sangat sibuk... konon2... sampai angin jek satu badan.. semua benda kena settle segera... sabar3 memang kena sabar kalau tak... tak siap... n akhirnyer Alhamdulillah... semua berjalan ngan lancar... he he he...laga cek.. jom layan..

Situasi Booth yang sentiasa ramai n mendapat sambutan menggalakkan..

28/3/2010... ha bos kena turun padang... tapi die memang prihatin...
memberi taklimat kepada parent yang berminat..

Dr. Zulkefli (mantan Dekan Asasi) ngan En. Hafiz..

Dr. selalu beri semangat kepadaKu.. Tq

Aku , Yatie n Amer... kekadang aku bantu Booth Aktiviti n Program...
Ha... tulah serba sedikit laporan kesibukanKu.. SK outstation ke Terengganu setelah berehat sehari dari outstation ke Sabah... so dapokupun out of service he he he he sebab kat program disediakan makan untuk urusetia he he he... suker bunyinyer... setiap hari balik lewat malam so... sangt letih k.... minggu yang sungguh memenatkan...
Jom Masuk KUIS..



2 ulasan:

  1. salam erma..TQ atas ucapan tue!mmg sonok sgt bila dgr adik k.atie dh brsalin..sukee tgk baby!hem!hem!anakbuah k.atie kt sini( tuk erma la )bila nk adaaaa?hikhik jgn mare...

    BalasPadam
  2. Salam Ktie... he he he insyaalah nak juga tapi.. he he takut.. bleh camtu? doakan rezeki n giliran kami ye kak...

    BalasPadam