Jumaat, 12 Mac 2010

DIDIT belanja Pizza ...

2 jenis Pizza...
Salam semua... he he he selalu aku jarang n3 kalau menu beli he he he tapi kali ni ader story k... first nak ucap TERIMA KASIH tuk adeq WARDAH... sorry x tau nama full dia.. nama glamour die DIDIT... ha... aritu aku ngan SK gi Klinik kerana aku diserang virus..he he cirit birit hu hu... singgah pasar malam... bertemulah aku ngan budak didit n Syuk n Dekna... dia belanja kami 2 potong pizza... sedih gak tengah perut tak sihat dia belanja lak he he he ... mekasih...DIDIT aku n3 kenangan tuk die coz dia staf sambilan di Perpuatakaan KUIS... da... x yah minta dah habis SK makan... aku jamah gak tau... x berani banyak coz perut x ok lg...
x pasti perasa aper... lebih kurang same n ok... syedap gak.. free leh katakan...
psstt.. didit.. t belanja k.erma Pizza Hut ok he he he.. mekasih banyak.. moga dimurahkan rezki..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan