Rabu, 17 Mac 2010

Arabian Night

Aku ngan SK yang x ikut tema he he he
Salam semua... n3 kali ni aku nak syer cita program yang melibatkan aku sibuk sama dari persiapan sehingga menjadi tetemu VIP pada aritu he he he boleh camtu... Bermula kisah...Yatie.. kawan akuni dia handle Pejabat Pelajar Antarabangsa.... setiap tahun memang ader program dia orang termasuk majlis meraikan student int. ni.. so makan malam kalini tema mereka Arabian Night... Aku n Sk x ikut tema coz... malu wei.. he he he tapi malam tu cukup meriah n aku sajer nak kongsi ngan korang atas kespotingan mereka... jom layan..

Aku ngan Yatie... Yati lah orang kuat program...

n die handle soreng jek..aku ngan SK bantu die..nampak cantikkan... jom kita tengok belakang tabirnyer cita...

memang agak susah nak komunikasi coz die orang x fasih cakap melayu.. semua China, Arab,BI, Somalia n Chart. hu hu tengok Yatie tu...bzkan?...

Lokasi : Bukit Unggul Golf Resort
Tarikh : 5/3/2010
Masa : 8.00mlm - 11.00mlm


taging n settle hadiah cabutan bertuah he he he
lokasi... untuk 200org pelajar n 30 VIP

Tu die... Simple tapi meriah..

Gift kepada tetamu yang hadir...

Pengerusi Majlis... Dwi Bahasa... BI n B.Arab sangat hapening

Persembahan spontan...sporting tul merekani he he

Whatever tahniah kepada Yatie.. berjaya Walau ade sedikit kekalutan... simple tapi meriah...































Tiada ulasan:

Catat Ulasan