Rabu, 21 April 2010

Aiskrim Malaysia

Aiskrim Asam Boi

Salam semua...n3 kalini nak mengimbau zaman kanak2 ha ha ha boleh camtu? disuasana cuaca yang agak panas terik ini... aku dengan x beraper nak rajin ni, teringinlah pulak nak makan aiskrim asam boi ni... kalau aku selalu sebut aiskrim malaysia.. korang? samer ke? walau dimana die berada tetap panggil aiskrim malaysia.. x gitu kak Hana jepun he he he... pelbagai perisa tapi kalini aku wat versi asam boi... dicuaca yang panasni memang syedap anak tekak... lagi satu.. kalau buat sendiri.. kita akan guna air panas so.. struktur ais yang sangat lembut n nyaman...mmm aku buat x banyak satu jak n sepeket asam boi.. dapatlah dalam 25 batang cam tu.. berbaloi2 jom join nak? jangan segan aku buat banyak ni... ambil sorang satu cukup... he he he ... syedap ni.. saper cepat die dapat he he he

interprem sikit aiskrim ku yang tengah lepak manggis kat peti ajaib sejukbekuKu itew he he he


memang banyak... pppsssttt SK suka makan aiskrimni.. bagus tu.. cepat sikit abis..n SK bawa letak kat opis die... kat pantry die ader peti ajaib gak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan