Selasa, 24 Ogos 2010

Menu Bersahur Ramadhan 13

Salam semua ni menu bersahur Kami berdua.. yang pastinyer semua menu yang ringkas dan mudah disediakan.. maklumlah rasa penat pulang dari kampung masih ader lagi hu hu hu.. nak wat camana ye tak.. 2 hari aku EL.. byk kejer sesangat.. masa aku cutipun Bos aku call kesian lak..  tapi nak buat camanakan? bukan diminta dan disangka jadi camtu.. ok lah.. SK request ayam goreng tepung.. fuh senang kejer aku.. yetak?.. aku tambahlah menu telur sambal tu.. n ulam timun jek.. senangkan? he he he.. jom layan menu bersahur Kami..

Ayam Goreng Tepung..
pssttt nak goreng 2 ketui kelakolah pulok.. meh aku tambah lg seketui he he he

Telur masak sambal
ppsstt yang ni memang 2 ketui jek he he he

Ulam timun.. simple jek menu bersahur kami..

2 ulasan:

  1. salam erma..ok la ni menu bersahur janji dapat bersahur:)selamat berbuka ya:)

    BalasPadam
  2. To : cikmanggis
    betultu kak.. he he he yang penting dapat bersahur..mmm syedap gak.. tq kak.. selamat berbuka juga tuk akak sekeluarga

    BalasPadam