Isnin, 29 Jun 2015

BERSAHUR RAMADHAN 11 2015

Menu Bersahur Ramadhan 11

Assalamualaikum semua... menu apa bersahur arini? mesti sedap2 kan... kami cam biasa.. cuma kalini cam luar biasa.. apa yg luar biasa?.. mlm tadi x de aktiviti apa.. so dgn Azfar yang tido awal.. mungkin penat seharian bermain .. biasalah x mo tidur siang lak arini.. sabo jer kan.. so mlm keletihan.. awal Azfar tido.. SK sedang mengemas stok kat peti ajaibku itew.. so akupun tanya... esok nak bersahur menu apa? SK jawab nak mkn lauk kari ayam... mmm akupun dengan selamber kul 10mlm menumis n masak kari ayam... hahahahaha.. x penah dibuat dek orang.. SK heran.. dia tanya nak masak tuk sapa?.. aku jawab masak menu tuk sahur esok.. esok nak bgn lambat...hahahaha.. tersengeh SK ntah apalah yg aku repekkan... selalunya waktu pagi tu aku meleburnya.. ni kisah kari ayam aku.. hihihi... so bgn pagi SK panaskan kari n hidang aku lebur sayur campur... Jom layan menu bersahur kami

Sayur campur 
lebur2 ikut apa yang ader.. hihi

Kari ayam.. watpun x banyak tuk sekali mkn jer..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan