Khamis, 25 Julai 2013

BERBUKA 8 RAMADHAN 2013



 Mee Sup Bebola Daging aka Bakso

Assalamualaikum semua... aha meh tengok menu sedap aku neh.. ahaks ye lah sedap tuh.. sebelum neh pernah ku kongsikan pasal mee kuning yang dibuat sendiri oleh emak officemateku.. sejak dia suply mee neh.. banyak lah menu mee kat umah neh n tak boring mkn mee dia.. SK pulak memang penggemar mee.. selalunyer bila SK request nak makan mee sup pastinya semangkuk lagi aku akan wat mee hoon sup untuk diri sendiri bab memang mee sup neh aku kureng sekit... tapi sejak guna mee yang member aku suply aka Miss Aina, memang akupun boleh join skali makan mee sup neh.. kali neh aku wat Bakso.. bab sebelum neh aku ader wat frozen bebola daging ( senang kalu tetiba nak masak spagety) aku lebur jek bebola daging neh... senang cita.. tak pe len kali aku n3 bebola daging hasil tangan ku itew he he he jom layan menu berbuka kami berdua yang ringkas n sedap.. he he he


 Set Bakso kami..
selalu serve memang cukup2 jek 2 mangkuk x yah tambah2 dah ha ha ha 


 mmm.. tgk kaler mee pun x sama cam kat kedaikan?
selalu kaler kuning kan? neh originalnyer kaler tepung he he he..
nak try blh tengok SINI atau SANA selalu gak wat..SINUN


Tiada ulasan:

Catat Ulasan