Isnin, 19 Julai 2010

Lempeng vs Sambal Sotong

Set Lempeng vs Sambang Sotong

Salam semua.. selamat pagi.. semoga semua happy n ceria2 di pagi Isnin yang sangat sejuk... cuaca kat Bangi Hujan dari semalam tengahari membawa ke Subuh... fuh x boleh tido aku dibuatnyer... aku alahan kalau terlalu sejuk... mmmm sabar jek.. Ok berbalik pada n3 ku kalini siaran tertunggak... menuni aku wat aritu... ha ha ha kira siaran tertundalah yer.. SK.. nak ke Terengganu 5 hari... so sebelum die g.. nak mkn Lempeng vs Sambal Sotong.. cumer kalini aku guna Sotong yang Kering tu.. setelah direndam n potong, aku leburlah ke dlm sambal untuk lawan mkn Lempengku itew...

Lempeng vs Smbal Sotong Kering

2 ulasan:

  1. ma..saya alahan sejuk gak..alah alah nak tido gitu..kikiki...mmg sejuk pun, bais pun dh nk flu tu..tak pe dpt mkn lempeng sah baik..nak yg 2 ketui lepak manggis atas pinggan tuu!!

    BalasPadam
  2. To: Izahdaut
    mmm zah.. sangat letih n mengantuk.. x cukup tdo mlm ni meletihkan.. jangan pening dah.. lah lah Bais syian.. cam auntie.. x thn sejuk.. he he he yang lepak manggistu dah ader org kebas ha ha ha ha

    BalasPadam