Khamis, 17 Jun 2010

Surprise Dinner with SK

Restoren Pilihan

Salam semua... n3 kalini nak syer cita ptg semalam.. aku habis keje agak lewat so SK jemput kat opis (mcm jauh sangat  he he he ) n bagi tau
SK "Arini Ayang x yah masaklah..."
Aku "nape?"
SK "Sayang ader hal jap.. lagipun Ayangkan penat?"
Aku " Huh... nape ye? lain jek bunyi?" bisik dalam hati jek... sambil tersenyum2 kambing ler..

Terus Sk memandu menuju ke Bandar Baru Bangi...  Berhampiran Pasaraya PKNS n... Parking... hah Restoren Wong Solo... Aku pernah dengan n ader member kabar yang Nasi Ayam Penyet syedap... tapi x bgtau SK.. x sangka lah pulok.. bila terpandang kami sesama gelak tau naper? Yang gitau K. Ayu.. n K.Ayu bagitau SK yang dia pernah gitau Aku..
SK "sampai hati Ayang tau ader restoren best x gitau Sayang..."
Aku "gelak2 n kata... ni mesti K.Ayu gitau..."

Kami sesama enjoy coz memang best n menepati citarasa... Tq K.Nor Idayu... bukan x nak gitau SK.. aku segan.. plan nak belanja SK... tup2 dah dibelanja dulu he he he ....

Menu..

Nasi Ayam Bakar

Nasi Ayam Penyet

Air Nenas, Air Limau Nipis free mineral cup..

konsep kat sini serba Indonesia deko, pakaian n pekerjanya juga he he he he cam kat indonlah pulok...

4 ulasan:

  1. jangan erma makan nanti terus pandai cakap endon udah ler...zai suka tengok nasik ayam penyet tu menyelerakan...

    BalasPadam
  2. To: Zaidah..
    ha.. Zai.. bleh cuber Zai.. syedap kat situ.. tapi banyak menu dlm bahasa endon kelakao gak masa baca menu he he he he..

    BalasPadam
  3. erma...kite pun penah makan sini..mmg sedap.tapi servis masa tu agak lembab sebab yang tukang order itu lah dan tukang cashier org yg sama...oder tempe goreng die sedap...

    BalasPadam
  4. To: Izahdaut
    mmm ye ker.. bestkan? syuktime kitaorg semua lancar.. pekerjapun da ramai kot.. menu2 jawa tapi lum cuba yang lelain..

    BalasPadam