Rabu, 5 Mei 2010

Masak Lemak Cili Api Udang vs Kacang Panjang

Udang lemak Cili Api vs Kacang Panjang

Salam semua... n3 kali ni adalah menu makan malam kami...pppssstt lemak lagi... he he he.. sebenarnyer aku dah terpedaya ngan menu Udang kat umah kawan2.. K,Dayang, Ika..n ramai lagi..wow... tetiba SK request... Udang masak Lemak Cili Api... ok lah menu udang gak..tapi untuk memudahkan.. aku dah siang sesiap.. senang keje.. SK x kisah tang lagi aku yang malas nak mengopek2 he he he.. Hari ni aku balik kerja agak lewat.. he he he cam biase.. sampai umah kul 7.00 mlm.. sebelum balik tadi SK call nak makan lauk ni... he he he cam biase mestinyer syarat request mesti mengikut stok yang ader kat umah he he he boleh cam tu?.. so sampai umah aku terus bersilat kat dapo.. aku kalau tang masak lemak n asam pedas mesti agak lama... ntah he he he so... SK balik sesiap kendiri n solat kami makan kul 7.50mlm... erk.. alhamdulillah.. senang keje.. so... jom layan menu simple ni...

Masak Lemak Cili Api Udang vs Kacang Panjang.. sesekali pekena.. memang membuka selera...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan