Khamis, 31 Disember 2009

Jom..Jom..Jom Heboh

Harian Metro (Aku & Kak Zahida)


Cam gempak jek kan... ni N3 aritu... aku lambat N3 sorry...Kisahnyer... Kak Zahida.. member baik n banyak berbudi padaku..kisah lame.. memang dah lama aku x jumpa malah terputus hubungan antara kami setelah dia sekeluarga berpindah ke Pontian Johor n lebih haru bile dia tukar no... tapi tuhan menemukan kami kembali... Kak da tel aku..lega n syukur... Dia memang selalu dtg KUIS bab ramai x-student yang sambung belajar kat sini... kami berjumpa n dia ajak aku gi Jom Heboh penutup 2009 di Bukit Jalil... Sebenarnyer ni kali pertama aku join jom Heboh coz malas nak berasak... Mekasih Kak Da coz sudi jejak Erma... cewah.. jom layan gambar...

Gether2 masuk paper...he he he lepak n tangkap gambar kat booth Harian Metro

Barang Rampasan Berbayarku... (gerai MR.POTATO) memang murah n berbaloi


1 pek kuhadiahkan kepada Kak Da he he he hadiahke? sajer ole2 jom Heboh


Ni jek yang aku rembat berbayar... juga satu set Teh Sabah tuk Mak Pah (mak K.Da) he he ole2..yang lain...x larat da...













Tiada ulasan:

Catat Ulasan