Khamis, 17 September 2009

Musim buah buahan

Sebenarnyer gambarni musim buah yang lalu.. banyakkan... time ni aku x sempat lagi nak balik kg tuk join musimni sibuk sangat tp ader yang baik ati anta kat aku... saper.. he he he parent my MFR... memang banyak sangat parent dia bawa n bagi kat aku... tqvm he he sudi gak past2 kat aku nie, aku lak suker makan manggis, tang wah dukung tu aku kureng sikit so x kisah lah deqna housemate aku tu pun dah tak larat nak layan, kalau dah musim tu memang x termakan tapi kalau x de bukan main mencari... jom layan gambo.. t aku n3 lak gambo belah umah aku lak... maklumler mak aku kalau bab ni semua anak die kerah balik...tapi umah aku x banyak jenis buah bermusimnier tp bleh lah sampai x termakan...jiran2 pun naik muak he he he... sory dah settle x yah mintak kih kih kih


gambar tak beraper ok lak...



suker rambutan guler batu...

Buah dukung memang manis tp aku x gemar tang terkena getah nyer he he


Ha... yang ni aku suker sampai my MFR aku dah paham da siap tolong bukak he he he

Ayah my MFR kata nie rambutan budak sekolah...memang best aku suka gak rambutan merah

Ni rambutan gading









Tiada ulasan:

Catat Ulasan