Rabu, 15 Jun 2011

Ikan Kembung 3 Rasa

Ikan Kembung 3 Rasa

Salam semua.. menu dinner mlm tadi.. he he he menu berulang tu.. tapi sibuk nak tayang jugak.. he he he.. akhir2 ni suker lah nak ratah2 ikan garing2 ni he he he mkn nasi kureng.. so.. wat lauk lebih sikit.. saiz ikan pun x besaq he he he kalau nak syer blh tengok SINI atau SINI he he he sedap n mudah disediakan... jom layan menu 3 rasaku itewww... he he he

sedap tak? kan? kan? kan? sedap....he he he

6 ulasan:

  1. Erma cayang,

    dh meleleh nie air liur akak tengok ikan kembung 3 rasa...pandai Erma masak ya?? Nanti akak cuit sikit...apa rasanya?? Hehehe....mesti la sedap kan!!

    BalasPadam
  2. assalam erma, kembung 3 rasa sedap tu, rasa manis2 kembung n sosnya

    BalasPadam
  3. wah sedap tu.. nampak banyak sedap tgk sos dia mmmmm.. nak join ader ker lagi? he he he

    BalasPadam
  4. To : Kak Nuridah
    Kak Nur cayang...
    he he he bolh tahanlah... pandai? lepaslah makan berdua ha ha ha akak ni saje jer tau.. hu hu hu cubit cikit ha ha ha ha

    BalasPadam
  5. To : Kak Rosaliza
    Salam akak.. ha'ah kak tambah2 ader nenas.. baunyer dah menyelerakan he he he

    BalasPadam
  6. To: Salina
    sedap memang sedap lina... nak join.. hu hu hu harapanlah.. wes entek ha ha ha sorry.. blh try erma dah pernah tepek resepi... klik jek kat link SINI tu...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails