Khamis, 12 Ogos 2010

Menu Berbuka Ramadhan 1

Salam semua Selamat pagi..mmmhhuuuaaahhh... fuh menguap jek keje aku pepagini.. eleh cam tak pernah posa sebelumni... tapi betullah syukur sesangat bab cuaca yang sangt sejuk n redup jek.. tapi tang ngantuktu yang x tahan tu... Ok..n3 kalini aku nak syer menu berbuka kami semalam.. mmm biase2 jek..pppssstt dari opis semalam aku dah angan2 nak wat menu best sikit... tetiba dlm keta SK tanya.. "nak bukani.. masak aper? belum sempat ku jawab die kata... Sayang nak makan mee goreng boleh?" Aku ok orait jek lahkan.. he eh he senang kejer aku tapi.. yelah firstday bukakan.. menu kami bebiase jek.. tapi syedap he he he... tau jekkan.. akuni kalu posa mesti nak mkn cekodok.. x tau naper.. tiap thn.. sikitpun jadik lah.. so semalam aku wat cucur udang.. nak wat sekoq2 malas.. so aku cacarjek udang tu n lebur.. Siap.. balik kul 6.15ptg.. sampai umah godak2 kul 7.00 settle.. jom layan menu.. x leh mintak yer.. pose.. he he he

Mee Goreng

Cucur Udang ( yang ku cacar n lebur Udang dlm tu skali he he)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan