Isnin, 9 April 2012

LEMAK CILI API KETAM

 
Ketam masak Lemak Cili Api

Assalamualaikum semua.. he he he ni kira menu teringin lah yer.. aper taknyer jarang bebenorler ader menu ketam kat dapo mudah ku itew.. ha ha ha sesekali kalau teringin jawab nyer ader lah menu yang mudah dimasak tapi sukar di makan... tu yang agak maleh nak masak ketam neh.. karang yang tukang makan  aduiisshhh kecoh.. sapa lagi si budak aku ler ha ha ha ha  tapi aperpun masakannyer kalau ketam tu segar pasti manis n sedap rasa isinyer.. Jom layan menu mudah dimasak susah dimakan ha ha ha ha

ha.. aper lagi meh tunjuk lengan sepit yang mengancam neh he he

10 ulasan:

  1. memang mengancam lah.. nak.. nak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak Sari memang menduga kesabaran gak nak mengopeknyer ha ha ha ha.. meh layan

      Padam
  2. Salam Erma..samalah..Kak Sue pun suka makan ketam tapi bab nak makan tulah yang malas..bercinta nak mengopeknya..silap haribulan boleh terlupa nasi dipinggan

    BalasPadam
    Balasan
    1. w'salam kak Sue.. ha ha ha samalah kita kak.. kalau ikutkan tekak memang best tapi memang bercinta nak mengopeknyer ha ha ha

      Padam
  3. sedapnya..dah lama x makan ketam..terliurr betul tgok:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. he he he kak Zila.. memang best sesekali layan ketam tap makan nasi sesiap baru ratah kalau idak bak kata kak Sue.. lupa nasi sepinggan.. he he he

      Padam
  4. memang mengoda tgk msk lemak ketam erma ni..mlmx2 kat sini buatkan akak lapar blk jer la.ishhh kena gi cari ketam jugalah nanti:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha ha ha cayalah kak Nieza.. meh sesama layan ketam neh.. sesekali layan best he he he

      Padam
  5. Waaaa sgt suke lauk ni...naaaaaak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak Zie.. meh meh layan erma dah sedia playar aka sepit laju sikit ha ha ha ha

      Padam