Selasa, 11 Mei 2010

Sambal Udang vs Petai

Sambal Udang Petai

Salam semua next n3 ni menu makan malam kami yang sangat simple n mudah disediakan... he he he menu ni request SK semalam lagi... aku sangat sibuk semalam sampai SK hampir nak ubah fikiran hu hu hu.. SK call kul 5.45otg tanyer, balik kul braper n nak ajak makan kat luar.. time tu hujan sangat lebat so aku balik lewat sikit di samping timbunan keje... x tau naper... tepat kul 6.15ptg hujan berhenti n aku terus rojer balik.. x perasan SK.. sampai umah SK x balik lagi n aku terus bersilat kat dapo... 6.50 SK balik dah terhidang... fuh lega... rupanyer SK risau aku bz lwt balik so dia ajak mkn luar he he he.. Aku lak kalau masak menu sesenang bleh ler siap cepat...he he he.. pppsssttt sebenarnyer aku kureng tang petaini.. tapi layan jek menu SK ni... aku akan makan petai kalau bebetui teringin.. tapi moralnyer kena kuar masuk toilet atau muntah2 x tahan kot he he he jangan marah bg penggemarnya.. tapi SK kata syedap.. he he he ngan Udang yang segar2 n besar2...


Sambal Tumis Udang Petai

2 ulasan:

  1. erma, muntah muntah ada tanda ke? hikhik..ini mmg peberet ku,baru buat minggu lepas.petai? ni gile petai..hi

    BalasPadam
  2. To: Izzah...
    you.... nak kena cubit tau... x thn mkn petai.. panas kot... feberet... ok ingat petai.. ingat Izzah he he he SK suker..

    BalasPadam