Khamis, 26 Mei 2011

Roti vs Serawa Durian

Roti vs Serawa Durian

Salam semua... morning...pagi yang agak sibuk.. tapi Alhamdulillah dah settle... Harini ader sesi interview untuk pengambilan pensyarah Pusat Asasi.. tak semena-mena aku sibuk menguruskanyer.. n dah settle sedang berjln sesi interview...
oklah bebalik pada tajuk n3 pagini... harini aku wat menu bekpes Roti cicah ngan Serawa Durian.. untuk SK khasnyer n untuk kengkawan opisni.. he he he aku kureng sikit mkn camni... tuk aku aku bekpes menu sahabatku nasi impit + kuah kacang hu hu hu hu sodap.. tq Alin... Mana dapat Durian? Masa aku balik kg aritu.. ader rezeki Durian kat Umah mak.. xdelah banyak.. oleh kerana x sihat so aku x delah mkn ..mak bekalkan 2 biji.. n nilah aku wat Kuah Durian...
Jom layan menu bekpes yang menusuk keharuman sejagat ha ha ha ha ha

Amacam? he he he memang sodap...

6 ulasan:

  1. erma...kak mas nak join cicah roti ngan serawa tu..
    sedapppnya...

    BalasPadam
  2. erma penat ni berlari nak join nga erma akak punya pebret ni kalau dengan roti jala pun best,bokleh aje erma berapa erma nak @ erma kasi no hp apa2 nnti akak sms

    BalasPadam
  3. Salam Ma sihat? rajinnyer.. selalu panggil pengat.. mkn ngan pulutpun sedap tu... kat Sulung sini musim gak durian...

    BalasPadam
  4. To : Kak Mas
    mmm meh lah kak memang sedap ni he he he

    BalasPadam
  5. To : Chikmimi
    he he he meh meh kak.. sedap ni lambat habis karang he he he.. ye ker kak tqvm kak t kita send no. he he eh love u lah..

    BalasPadam
  6. To : Salina
    Salam sihat2 camnilah...he he rajin x seberapanyer...mmm lina sedapker mkn ngan pulut...ha'ah aritu lalu sulung.. nampak banyak..

    BalasPadam