Selasa, 13 April 2010

Warna warni Hari Jumaat

Jangan mara ha...

Salam semua...next n3 ok... ni kisah aku ngan SK... boleh camtu... harini aku sangat bz.. nak settle banyak perkara coz hari isnin aku cuti balik kg... so tengah aku naik angin ( x yah tambang cam kapal terbang) SK call... aku aper lagi lepas jek kat die... x ku duga dia datang opis aku... nak happy2 mula2 aku x mo layan coz memang ngah bz... tapi pikir2 sian lak kat SK datang jauh2 he he he layanlah juga... lega gak... hilang tensen aku ni.. seminggu boss aku bz x de kat opis bos kici gi meeting so... tinggal aku sorang2 tensen he he tapi skang tidak lagi... My hero coming...si SK... yang paling kelako bila SK tanya bila nak n3 he he he layan kan jek lah... jangan muntah pulak k...

kontrol Sayang he he he


reall k... kontrol bila timbalan Rektor call.. seram ader sebab semua perkara kena jawab dengan tepat n cepat he eh eh.. Thanks Sayang... datang opis memang semata2 nak kasi aku gelak... he he he..
luv u SK..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan