Selasa, 27 April 2010

Nasi Lemak

Set Nasi Lemak vs SAmbal Sotong

Salam semua.. ni n3 menu makan malam kami..pppsssttt boleh camtu? he he he mkn nasi lemak mlm2.. semalam.. tengah boring wat keje kat opis... akupun kluar isu... 'korang balik nak masak aper sedap?'... semua jawab macam2... diaorang tanya balik kat aku... erma nak masak aper?....mmmm nasi lemaklah... ader yang gelak..."erma kalau setakat makan 2org.. baik beli jek nasi lemak 2 bungkus" aku gelak jek.... lelama..."ok gak tu..lauk aper?" aku jawab sambal sotong... semua kata... "ok2 sedap tu" he eh eh
Akhirnyer.... lepas discus ngan bos.. kami balik kul 6.15ptg.. sesampai umah aku bersilat kat dapo.. SK balik...alamak..aku tanya kul braper? dia jawab 6.55ptg... fuh lega.. siap nasi lemakku itew..aper tak cepat.. yang senang2 n yang ader kat stok peti ajaibku jek.. he he he jom layan menu simpleku ini...

Nasi LemakKu
psssttt... ader ke orang makan nasi lemak ngan keropok.. he he he hantam sajeklah...

2 ulasan:

  1. aduss lapo terus tengok nasi lemak..patut smalam mimpi nasi lemak..hiii

    BalasPadam
  2. To: Izzah
    he he he comel...jek.. dah mimpi kena bikin he he he..

    BalasPadam