Isnin, 8 Mac 2010

Mee Udang



Mee UdangKu
Salam semua n3 kali ni menu Mee Udang... mungkin x sesedap atau sepower mee udang penang sebab aku cipta resepi aku yang tersendiri... boleh tak camtu... menu ni.. SK request bab lama x makan menu mee... bile aku tanya nak makan mee aper.... cam biase dia akan jawab apa2 mee yang sedap... bila aku tengok kat peti ajaib... he he he memang banyak stok udang... so aku wat mee Udang... aku wat ala2 mee rebus tapi x letak keledek atau kentang... aku masukkan biskut tuk elak kuah mee manis n aku buat kuah pes tomato... so dia agak masam2 sikit... tapi SK kata memang syedap n aku pun rasa syedap he he he puji sendiri nampak.. mungkin kemanisan Udang segar juga menyumbang... so inilah menu ringkas aku tuk arini... jom join banyak lagi... jangan segan ye...

Mee Udang versi aku... he he he meriah tu udang...



4 ulasan:

  1. Salam...Wahhh nampak sedap ni..Erma buh biskut apa yaaaa...? Len kali akak pun nak cuba jugalah..Biasa pun tak suka buk keledek dalam kuah mee ni...

    BalasPadam
  2. Salam erma...
    Woah...round pagi2 ni terliur pulak tengok mee udang erma... nampak mabeles...hehe
    pekat je kuah ada iras2 mee bandung, mesti sedap tuh erma... :)

    BalasPadam
  3. Salam K.ninie... erma buh biskut lemak.. biskut mary pun ok gak..(blend kering... kalau mee rebus baru wat letak keledek.. tu pun sikit banyak guna ubi kentang.. sajer nak bagi rasa beza he he he cuba kak memang sedap

    BalasPadam
  4. Salam K.Fzi... tang biskut tu yang bagi pekat... ader iras mee bandung he he he cuma selalu kalau mee bandung erma akan letak kacang tanah sikit... he he he.. tapi memang syedap mee udang ni... meh kak cuba..

    BalasPadam