Jumaat, 12 Mac 2010

Mee Hailam



Mee HailamKu wif Udang... sexy ok...
Salam Jumaat semua... semua menu sangat2 sedap n hebat berbanding menu aku yang selalunyer mudah, cepat n semestinya sedap he he he... senang jek... mee Hailam ni request SK.. dah lama x buat... x de pemintaan aka "M" he he he cam biase jek dengar alasan macho ku itew he he he... cam biase... kalini aku wat mengikut aper yang ader kat peti ajaibKu itew... so tak yah pening2... SK kata "Syedap" he he he yekeiyoko? dalam hati hurray... pinjam ayat Izahmuffin... bila wat /masak ngan penuh kasih sayang n keikhlasan hasilnyer...Mubles..... he he he... harap2 aku sentiasa amalkan petua Izah tu.... demi kemaslahatan rumahtangga n keluarga... aku selalu masak jarang ikut mood... aku selalu nak tunjuk kat Sk yang kat kedai tu x mesti sedap he he he konon2.... yang besnye SK x kasi masak bila aku balik keja lewat sangat... dia paham dah keje aku yang melambak n penat... he he he what ever jom pekena mee hailamKu ini... kompom x rugi he he he....


Mee Hailam Ku..

2 ulasan:

  1. Salam Erma...
    Meee hailam kegemaran ni...Buat sendiri puas hatikan...

    BalasPadam
  2. Salam K.Ninie.. memang puashati... macam2 ader.. SK minat mee ni.. sesekali tukar selera..

    BalasPadam