Rabu, 11 November 2009

Takziah

Salam semua... dikesempatan ini aku nak Ucapkan Salam Takziah kepada Cik Yah sekeluarga di atas pemergian menantu tunggalnya Allayaehamah Ismilia... pada Isnin 9/11/09 10.00mlm....
Allayarhamah adalah isteri kepada sepupuku Amaruddin bin Hashim... beliau pergi untuk selamanya di kediaman, kluang Johor dan meninggalkan 3orang cahayamata... Semoga kalian tabah dalam menerima kenyataan ini...
Aku tak dapat melawat coz aku ader appointmen ngan Doktor di Klinik Kerajaan Bandar Baru Bangi...
Aku nak syer yangmana last aku jumpa ngan allayarham pada hari rayer ke 2 tempohari...dier memang baik n frendly orangnyer... banyak yang kami bualkan termasuklah perancangan n alam rumahtangga...he he he dier bagi semangat kat aku yang nak melangkah ke alam itu... masih terbayang2 lagi die masih muda dalam 29-30thn umurnya...
Lia....aku kirimkan al-fatihah buatmu, semoga rohmu dirahmati dan tergolong orang2 beriman...Al-Fatihah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan