Jumaat, 6 November 2009

Shopping...

he he he salam semua... betapa gumbira beta punya hati.... sebenarnyer N3 kali nie nak cita kes malam tadi... aku bz mingguni bab wat seminar tuk student... blk pung lewat.. nak citer kat sini My MFR join program tracking 5 hari ke Gunung Tebu Terengganu, gerak malam esok... so cam biaselah die kalau nak gi tracking mesti minta aku masak aper2 tuk bekal... so aku blk keja cecepat nak settle...kena masak mlm ni...sok tak pasti leh jumpa bab program aku sampai 10.30mlm.... tgh aku dok bz die call mintak teman gi shopping barang tracking yang x cukup lagier...sleeping beg...huh nak wat camana kena g... tengah2 shopping barang dier aku ternampak yeha......sale Porcelain...apa lagi... aku senyum2 pegang set tu....sumpah aku lum ader lg set yang ni.... he he he... dier tegur aku...." nak ambil lah..." he he he ape lagi... 3 sekali aku rembat... thank's....seronoknyer... tak sie2 teman dier shopping....bajet x banyak so aku ambil sikit jek... jom layan...
mmm rambang mata My MFR...Pilih....Pilih...Pilih

Ha... antara dua yang mana satu pilihanmu...

Tada....Barang dia satu jek...he he he rezeki...

Ha... meh tengok harta rampasan berbayarKu...

mmm berbaloi2 ngan harga tawaran...

Dan lagieeee...senyum sampai ke telinga...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan