Khamis, 1 Jun 2017

MENU BERSAHUR RAMADHAN 5 2017

 Menu Bersahur Ramadhan 5 2017

Assalamualaikum semua pengunjung2 Halamanku.. harap semua sihat2 di samping manjalani Iabadah Puasa.. Alhamdulillah dah hari ke lima kita semua berpuasa yer..

n nak story sikit pasal aktiviti kami pulang ke kampung.. 27-29 Mei kami berehat di kg bondaku Batu Pahat JDT, kebetulan mak kurang sihat, jadi kami buat keputusan untuk stay lebih sikit di JDT. 29 Mei lepas semua urusan bondaku selesai (bayar bil2 semasa)

 kami gerak balik kg SK di Felda Keratong Pahang.. lepas Zohor kami bergerak.. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar n kami sempat tiba ke umah MIL sebelum waktu berbuka.. macam2 juadah berbuka MIL masak menyambut kepulanagn kami.. hihihi sabar je kan menantu yang seorang ni..

29-30 Mei kami di PDM, Alhamdulillah dapat bawa MIL n FIL ke Segamat untuk buat persiapan menyambut Aidilfitri.. tempah baju sesiap.. lepas berbuka kami pulang ke BSP semula.. Alhamdulillah semua urusan Allah mudahkan dan lancar semuanya..

ok lah, berbalik kepada n3 kalini, Menu bersahur semalam hihihi baru nak pos ek..  jom layan


Asparagus Udang
tuan tanah ni antara peminat asparagus.. macam2 gak versi masakan neh.. 
kalau nak tgk resepi meh SINI atau SINI atau SINI atau SINI
cuma kalini buh udang besar2 sikit layan tekak ni hihihi

Ayam Masak Kicap vs Sayur Asparagus Udang

2 ulasan:

  1. udang besar tu yang favourite tu ;)

    BalasPadam
  2. hihihihi... kaannn memang layan sedap lah ye

    BalasPadam