Rabu, 28 September 2011

WAJAH KESAYANGAN HAMBA....

  Alhamdulillah   
ader gak rezeki nak makeup kesayangaku ini ha ha ha
 
Salam semua.. morning2 ni nak abadykan satu n3 time ni 18 Sept 2011 yang lalu...  he he he kalau tgk kat hujung blog ni aku ader gantung wajah kesayangku.. ingat lagi aku mula memilliki kereta NISSAN AD RESORT pada 29 Dis 2004 time tu aku masih bujang...memang berazam nak miliki kereta pada usia 24thn.. tapi ini bukan kereta idamanku... aku nak keta baru..WIRA aerobac timetu tu lah rasanyer keter yang best..  n mampu beli...Tapi apakan daya.. Abangku yang memilih n menguruskan segala pembelian.. so terima jek.. first bawa kete balik umah, masa tu duk kat Kuarters KUIS ader yang sindir2 hai.. nak wat jual nasi lemak ker? huh menyampaz tullah time tu.. sebenarnyer aku dah ader kereta kancil warna gold JHQ 4062 tapi tu abang yang belikan.. ni memang kereta hasil titik peluhku sendiri.. n ader gak sebiji motor kriss... JEY 8684 bertambahlah diaorang sindir2 aku 'keta banyak pastu g kejer naik moto.'. huh aku abaikan jek.. weekend time aku lap atau cuci keta2 aku ader jek yang ngayat  huh lantaklah walau kekadang tu Ustaz.. ha ha ha gamble jek aku nikan.. tu lah sejarah aku berkereta.. dulu cita2 kalau x habis bayar kete kesayangankuni aku x mo kawin ha ha ha elok2 aku habis bayar kete bulan 11 2009 aku terus diijabkabulkan pada 10 Dis 2009 huh apertu? ni semua perancangan diaorang.. ha ha ha.. Alhamdulillah aku gembira ngan kereta pilihan abang akuni.. walau dia yang minat tapi aku teruskan.. sekurang2nya walau kereta lama ia memang best n menjadi KESAYANGANKU selain aku ader memiliki umah.. nanti aku n3 pasal umah aku lak...he he he ok lah panjang lebar rasanyer.. jom layan gambo..

 Banyak pilihan n herga berpatutan
wat kat area Kajang kat Jalan Reko

 meh pilih... terkini.. canteq.. simple...

 Ha.. tu dia.. kita try acu dulu...
Setuju....

 he he he SESUAI..
ambil size rim 15 jek
dulu pernah pakai 16 masa memula beli keta huh..x best.. berat..

tara... Alhamdulillah...
Berwajah baru wajah keyangan Hamba...
TQVM SK.. sekarang kami jaga bersama.. ye lah dulu aku sorang.. kalau boleh aku x mo jual keta ni.. byk kenangan bersama kete.. asal dulu warna biru.. 2008 aku tukar warna.. nipun abang aku yang pilih warna putih huh.. sabo jek.. bukan main susah nak jaga.. tapi lepasni Insyaallah akan ader parking berbumbung...Amin.. he he

4 ulasan:

  1. tahniah!atas wajah baru dan rumah baru,,amin!
    apa kisah orang kata, cantik apa.,
    pada akak, dengan memilih keta mcm adeq punya ni, berpandangan jauh dik..muat family besar.memang semua org patut ada (positively, kalau nak meniaga pun boleh-multi purpose kan) bagus3X.akak ske...

    BalasPadam
  2. eh... aku suker jek keta ni.. best wo.. aku sokong kata2 akak roselangkawi tu... apalah diaorg tu... ko wat dek jek...

    BalasPadam
  3. To : Kak Roselangkawi
    terima kasih akak..ha ha ha sebenarnye abang yang minat kete ni.. baru2 ni balik kg dia tanya nak pakai lagi? atau jual kat die huh kita dah penat jaga.. bayaran pun dah lama settle idok ler hamba nak menjualnyer kak..

    BalasPadam
  4. To : Salina
    tq lina tu lah ha ha ha senang susah, suka duka kita jek rasa... happy pakai keta ni...he he he hutangpun x der.. he he he

    BalasPadam