Khamis, 14 Oktober 2010

Muffin Coklat (Tempahan)

Salam he he he next n3 tuk arini.. ok tadi aku ader gtau yang mlm tadi aku nak membakingkan? ha tu dia aku ader menerima tempahan Muffin Coklat dari seorang sahabat.. K. Ana.. semalam petang dlm kul 4ptg,  katanya nak wat makan2 so pepagi tadi aku dah bagi tempahannya.. bukan nak businesspun sajer tolong kawan2.. harap2 K. Ana berpuashati n happy ngan tempahanya.. jom layan..

ni lepas kebakaran



sesi packing

selesai n boleh di hantar... he he he



8 ulasan:

  1. rajinnya erma memuffin....

    BalasPadam
  2. To : Kak Mas
    he he he.. saje2 kak member order.. tolong member2 jek..

    BalasPadam
  3. Rajinnyer.. dah bisnes pulak ko Ma.. sempat tu.. kalu order.. sampai BP penyek tak muffin ko tu.. ha ha ha ha

    BalasPadam
  4. salam erma lamanya akak tak membaking angin R tak de laaaa

    BalasPadam
  5. rajin nya buat bisnes...mesti rezki betambah tambah ni

    BalasPadam
  6. To : Salina
    he he he x delah rajin sgt.. tlg kawan2 je.. bisnes? he he he x seeraper lah Lina.. Ke BP? mmm ok gak tu.. tak.. tak penyek ha ha ha ha

    BalasPadam
  7. To : Chikmimi
    he he he kutiupkan angin "R" fuuuhhh he he he he.. alah akaktu lagi rajin he he eh

    BalasPadam
  8. To : Kak fieza79
    he he he alhamdulillah tapi saje2 pun kak x seriuspun.. manakan sempat..he eh he alasan 'M' he he he

    BalasPadam